Jaka powinna być dobra strona www?

Każda szanująca się firma posiada własną stronę internetową. Proces tworzenia strony nie jest problemem, gdyż właściciel firmy może zlecić realizację witryny informatykowi zatrudnionemu w firmie, firmie zewnętrznej bądź pokusić się na samodzielne stworzenie, najważniejsze jest zachęcenie potencjalnych klientów do jej odwiedzenia.
Strona www jest wizytówką firmy i powinna być starannie zaplanowana. Przede wszystkim musi jasno definiować cel firmy, być przejrzysta, aktualna i nie sprawiać kłopotów w obsłudze potencjalnemu użytkownikowi.
Cel firmy czyli informacje o firmie i oferowanych produktach czy usługach muszą być opisane zrozumiałym językiem. Ważna jest również odpowiednia nawigacja czyli optymalne rozmieszczenie kluczowych elementów jak menu czy formularz kontaktowy, co pozwoli użytkownikom szybko odnaleźć potrzebne informacje.
Przejrzysta czyli nieprzesycona elementami informacyjnymi. Umieszczenie na stronie zbyt wielu informacji, zdjęć i nagłówków może sprawić, że wyda się ona odbiorcom nieczytelna. Ważne jest stosowanie akapitów i pozostawianie wolnej przestrzeni.
Aktualna strona to taka, która jest na bieżąco aktualizowana, czyli prezentuje na bieżąco wszystkie informacje dotyczące firmy i jej usług, nowe produkty i usługi czy promocje.
Strona, która nie sprawia kłopotów w obsłudze to strona intuicyjna, gdzie każdy użytkownik znajdzie potrzebne informacje w krótkim czasie.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.